به جهنم


by : x-themes

یه زمانی دلم به عقلم التماس میکرد

که قبول کنه اون منودوست داره

حالا بایدعقلم باالتماس به دلم بگه

به جهنم که رفت

به درک که دیگه دوست نداره

به جهنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت23:36---6 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:
روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن
اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


arash
ساعت13:48---4 شهريور 1392
آیدا جان لینکت کردم


arash
ساعت19:45---3 شهريور 1392


گروه وب نویسیk2
ساعت16:32---21 مرداد 1392
باسلام
تیم وب نویسیk2ازشما دعوت به همکاری دروبسایتbaziplas.irکرده است!لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما رجوع کنید!لذا اگرشما همکاری کنید،درقرعه کشی بزرگ تیم ما هم شرکت داده میشود!
لطفا با ما درتماس باشید:
komeil7798@yahoo.com
-------------------------------------------------
تیم وب نویسیk2


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 17 مرداد 1392 18:13 |- یه عاشق -|

ϰ-†нêmê§